|
|
Produsul a fost adaugat la comanda dvs.
Total: 0 Lei /
Transport gratuit pentru comenzi mai mari de 150 lei
Continua cumparaturile
Finalizeaza comanda
×
Autentificare
Conectare la site prin date deja inregistrateGenereaza cont nou Recupereaza parola
Autentificare
Conectarea la site prin conturi externe
Total (TVA inclus): 0 RON
Transport gratuit pentru comenzi mai mari de 150 lei
1913
1913
1913 Originile Tombow Pe 11 februarie 1913, tanarul negustor Ogawa Harunosuke deschide in cartierul Asakusa-ku Kawaramachi ( actual Yanagibashi, Taito-ku ) din Tokyo primul magazin de comercializare si distributie papetarie. De asemenea Ogawa pune bazele fabricarii creioanelor dragonfly ( libelula ). Tombow inseamna in limba japoneza libelula. Aceasta va fi logoul firmei Tombow.
1927
1927
1927 Fondarea marcii Tombow Pentru prima data se pune problema gasirii unui logo distinct pentru marca Tombow, care sa inlocuiasca vechiul HOP. Alegerea este facuta intre o libelula si doi dinti de fierastrau ce reprezentau forma stilizata a acoperisului fabricii. Intr-un final este aleasa libelula drept marca inregistrata pentru firma Tombow.
1933
1933
1933 Mitsubishi Produsele Tombow incep sa apara pe piata si sub alte branduri cum ar fi: Mitsubishi Dragonfly.
1934
1934
1934 Zen Hirata Pictorul de caligrafie Zen Hirata creeaza un nou design pentru creioanele Tombow.
1935
1935
1935 Choi Seung-hee In 1935 este lansata o campanie publicitara puternica pentru Tombow ce are ca imagine dansatorul de dans modern corean Choi Seung-hee recunoscut in intreaga lume ca un real talent.
1950
1950
1950
Modernizarea Tombow
1950 reprezinta un an de cotitura pentru Tombow. Fiul cel mare al fondatorului Tombow Hachiro Ogawa avand functia de director executiv merge in America pentru a achizitiona celor mai moderne echipamente dublate de cele mai avansate tehnologii. El are ca scop imbunatatirea productivitatii al calitatii, al managementului si performantelor produselor Tombow.
Incepand cu acest an este implementata in fabrica Tombow o linie complet automatizata de productie a creioanelor normale si cu guma.
1955
1955
1955
Dragonfly Union
In acest an Tombow devine sponsor al echipei profesionale de baseball Dragonfly Union, in urma semnarii unui contract de sponsorizare pentru o perioada de un an de zile.
Tot in acest an Tombow castiga premiul Tehnologiei acordat de Agentia de Stiinta Industriala din Japonia. Acest premiu este acordat pentru excelenta calitate a produselor Tombow.
1957
1957
1957 Noul logo Tombow Takasi Kono creaza un nou logo pentru firma Tombow, reprezentand tot o libelula, dar de aceasta data mai stilizata. Acesta face parte dintr-un program de reinnoire a imaginii Tombow pe piata.
1962
1962
1962 Premiul Industriei Firmei Tombow ii este decernat in acest an premiul industriei de catre Ministerul Industriei si Comertului International ca o recunoastere a intregii activitati, a calitatii deosebite a produselor sale, a faptului ca Tombow este primul producator de creioane din Japonia.
1963
1963
1963 Xincheng In 1963 Tombow deschide a doua baza de productie cu o noua fabrica in localitatea Xincheng din prefectura Aichi Shinshiro. Aceasta beneficiaza de noi facilitati si echipamente ce permit cresterea productiei, o calitate de exceptie a produselor Tombow. Tot in aceasta fabrica incepe si productia de pixuri.
1964
1964
1964 Tombow Works CO Ltd In acest an numele companiei se transforma din Tombow Co in Tombow Works CO Ltd.
1972
1972
1972 Green Campaign In acest an, Tombow aniverseaza 60 de ani de la formarea firmei. Cu aceasta ocazie, Tombow lanseaza Campania Verde prin care doreste sa atraga atentia publicului asupra poluarii mediului. Pentru aceasta Tombow isi propune sa foloseasca materiale ecologice pentru productia produselor sale.
1979
1979
1979 Campania bobocilor Pentru prima oara, Tombow, initiaza un nou tip de campanie, si anume campania bobocilor ce targheteaza pachete promotionale de papetarie pentru scolari. Aceasta are un succes atat de mare incat Tombow decide sa faca aceasta campanie in fiecare an de acum incolo.
1980
1980
1980 Tombow Pen & Pencil GmbH Pentru a creste vanzarile in Europa, Tombow deschide o noua sucursala, si anume: Tombow Pen & Pencil GmbH in orasul Köln din Germania. Aceasta are un statut independent, controland si deruland vanzarile Tombow in toata Europa.
1980 Produse parfumate Tombow dezvolta si lanseaza o noua serie de produse de papetarie ( creion, carioca, lipici, radiera, etc ), parfumate dedicate in special copiilor. Acestea au un design special creat pentru cei mici si un miros ce are la baza esente de fructe si menta.
1983
1983
1983 American Tombow Inc Tombow patrunde pe piata Statelor Unite prin deschiderea unei noi sucursale ( American Tombow Inc ) stabilita in California Westlake Village, scopul acesteia fiind acela de a gestiona vanzarile din America.
1984
1984
1984 Turboy In acest an, Osamu Tezuka Production dezvolta pentru produsele Tombow adresate copiilor un design aparte ce are ca inspiratie un ratoi, personaj principal din filmul animat cu acelasi nume.
1985
1985
1985 Michelotti Renumitul designer de automobile Michelotti creeaza pentru Tombow designul unei noi linii de papetarie cunoscuta sub numele de designul.
1990
1990
1990 Tombow Thailand Co Ltd Tombow inaugureaza in Thailanda la Bangkok pentru prima data o noua fabrica de productie in afara Japoniei. Aceasta isi incepe activitatea prin asamblarea de creioane mecanice si pixuri, ca mai apoi incepanda din 1994 sa deschida o noua linie de productie pentru benzile de corectie Tombow.
1994
1994
1994 Name Stiker
2001
2001
2001 Fundatia Copiii Pamantului
2007
2007
2007 Noul Sediu
2011
2011
2011 Dragonfly Stationery Business (Dalian) Co. Ltd.
2012
2012
2012 Yo-i
Fiind unicul importator acreditat oficial din Romania al acestui brand, garantam originalitatea tuturor produselor din acest site.
Livrare gratuita pentru comenzi cu valoare mai mare de 150 lei
Livrare in toata tara in 24-48 de ore de la confirmarea telefonica a comenzii
Posibilitatea achitarii produselor, on-line cu cardul
Posibilitatea returnarii produsului in 14 zile de la primire
Posibilitatea rezervarii online si ridicarii produsului de la sediul firmei
Posibilitatea achitarii produselor la sediul firmei cu cash sau card